bila hati sudah berbicara.

terlalu byk yg terbuku..
terlalu byk yg tersimpan..
terlalu byk yg terpendam..

biarlah ape mereka mahu kate...
aku tetap aku..
tetap disini menjadi aku.

berkatelah selagi kamu mampu berbicare..
berkatelah selagi kamu mampu bersuare..
berkatelah selagi kamu masih ad kesempatan..
dan semoga kamu bahagia dgn segala kate2 kamu itu..

walau kata2 mu setajam pisau,
aku sedikit pun tidak gentar..
kerana kata2 mu itu hanya seperti angin..
dan tidak ku hiraukan..

setiap manusia berbeza..
setiap manusia ad identiti sendiri..
ad kelebihan sendiri..
dan juga ad kekurangan tersendiri..
kamu perlu ingat itu..

xsemestinya sekarang kmu di atas,
selama lamanye kamu diatas..
hidup ini berputar seperti roda...
suatu mase nnt kamu juga akan jatuh..
kamu perlu tahu itu..

dan aku disini..
masih berterima kasih kepada kamu...
walaupon kamu telah menjatuhkan aku..

TERIMA KASIH! =)

No comments:

Post a Comment