keje or blaja?

rindu untuk menulis..
dan sekarang nie saye kembali menulis!
wah! seronok!

actually ad benda cket nk share and story..

aku excited gle nk practical sebenarnye..
practical nie kan same je cm keje..
cume yg bezanye xd gaji..
tp bnda 2 sume aku xkesah..

aku xpenah keje sebelum nie..
kire nie first time lah aku keje..=)

mule2 ok lah..
then ad la mslh cket2..
ala normallah kn..
tp lame-lame2 aku rase aku xleh nk adapt mentality org da keje nagn diri aku..
mayb aku nie xckup matang kot nk trime dorg nie..
and kadang2 plak..
aku rase aku yg lg matang dr diorg..
tah la..
masing2 ad pandangan masing2 kn..

tapi yg pasti,
blaja lg bez dari keje..
lg enjoy..
kwn2 sentiasa support..
and sentiasa bersama mereka!
=)

p/s: adq yg saye syg! jgn riso..akq sentiasa ingat adq..
xpenah lupe adq taw! even jarang cntct tp adq tetap dihati..
dan sentiasa menjadi penghibur jiwa..!

p/s/s: to MR.DONUT..
i miss u!



No comments:

Post a Comment