utk dy yg bernama ADQ!

ORKID!
mayb org xkn phm npe aku rapat sgt ngn adq..
tapi hanye aku,adq n family kami je yg taw npe..
adq nie da mcm adq kandung aku..
hope korg2 yg ske sebar fitnah akn paham! 

selame 2 sem aku jge adq..
alhamdulillah aku leh menjalankn tggjwb sbgi kakak..
aku harap adq berpuas hati ngn layanan aku slame nie..
walaupon aku xkaye mane,xhebat mane..
tapi aku bersyukur aku masih lagi dapat bagi ape yg adq nak..
semate2 tok wat adq happy..



thnx adq coz slalu teman akq blik umah..
sanggup berkorban kelas n mase tok akq..
sanggup naek byk transport tok g umah akq..
thnx sgt2!!
thnx coz slalu mendengar luahan hati akq,
ketidakpuasan hati and mcm2 la..
thnx sgt2 kerana selalu menenangkn jiwa dikala resah..
memberi semangat dikala lemah..
pengubat jiwa dikala duka..
dan sentiasa menjadi
PENGHIBUR JIWA!

 selame 2 sem akq knl adq,
mcm2 akq taw pasal adq..
and akq harap adq xkn lpe akq..
ingt akq smpi ble2..
PROMISE ok??!!
cam 2 lah jgk akq..
akq TAKKAN penah lupe ADQ!!



 akq harap senyuman nie sentiasa ad di bibir adq,
walaupon akq xd kat sisi adq..
tapi adq kene ingt,
yg adq slalu dlm hati akq!
dan ianya KEKAL disitu!



TERIMA KASIH adq utk memory yg sgt indah!
hope adq akn slalu ingt semua memory kte..
jgn risau dan xperlu risau kerana akq sentiasa ade tok adq..
walaupon kte jaoh tapi kte akn tetap bersama!!
jangan sedey jangan bimbang,
akq masih disini,tetap disini dan selamanya disini!


akhir kata,
akq PROMISE akq akn wish bufday adq..
akq akn try tok ade ngn adq walaupon
akq taw itu xmungkin..
tapi akq akn TRY!


MISS U A LOT MY PENGHIBUR JIWA!
;(((((


...NINI ZALINA...











































       

No comments:

Post a Comment