malu!

 Nia Nalmar td ade 0wg d0k jth gedebuk ms 0tw nk g etr.tp yg xley blah die kelam kbt bgun n trus jalan    coz tak0t ade nampk.sdgkn sakit gle n btu yg melekt kt tgn p0wn xbuang.sengal t0l kwn aku s0wang ni.pas2 kaki da darah tp xma0 gak g cuci luke 2.law bebel sal 0wg laen xhingat!.bju yg lawa 2 k0npem die xma0 pakai ag..k0 rase k0 knl x dak 2 ea?



haha...nie la statement k.ain ain kt aku pas aku jatuh cam nangke busuk smlm..of course lah sakitkn..tp control je..padahl pedih gle lutut tyme tu..tp wt2 cool je..yg laen da sibuk risau kt aku tp aku?? relax r beb! haha
thnx to k.ain, k.ziera and wanie coz caring sgt tyme 2..padahal aku nie yg x pk pasal diri sendiri..org laen lak yg risau sal aku..huhu..balik drpd kelas ETR br aku cuci luka n boh ubt...pedih sgt2 tyme 2 tp xpe..aku still leh control..hehe..pas2 bersiap sedia tok berbuka di restoran INDORI di MElaka RAya..bersama all DTM 5C dan juga MDM SHERA..kteowg mam nasi padang..sgt sedap!!! thnx mdm bwk kteowg g sane..merasa makanan baru yg kteowg xpenah rase ag..

No comments:

Post a Comment