hey u!

I HATE U!!!
Aku da elok2 ngn ko kn..
Ko wt hal lagi..
Ape yg ko xpuas ati sbnrnye???
Npe perlu ko kco org yg xbersalah lgsg!
Klu ko xpuas ati ngn aku,
Ckp je r tros terg!
xyh nk libatkn org laen!
Tlglah jgn kco DYE!!
DYE hati aku.
DYE jiwa aku.
DYE semangat aku.
DYE segala-galanye bg aku.
And can u stop disturb her??
Can u????
I really love her like my own siblings.
Like my own lil sis.
I really take care of her.
So I can’t let u do anything to her!
If I know,
I will find u!!!
Go to gua lah u n ur MUMMY!
If u can’t live with other people,
Find ur own places that have no people there!
Then nobody will disturb u!
Nobody will hurt u!
U will have no prob with  anybody!
The right place for u is
GUA!!!

Adeq..
Jadilah setabah yg mungkin utk meghadapi
Segala dugaan.
Dugaan mengajar erti kesabaran.
Setiap dugaan itu pasti ada hikmahnye.
Dan ingat,
Setiap ape yg org wt kt kita,
Dy akn kne juga 1 ari nanti.
Jgnlah simpan dendam.
Kelak akn makan diri sendiri.
I LOVE U! =)

No comments:

Post a Comment