a new week began.

wah,saye sgt geram apabila terpaksa blik u awal krn trip!
but later kte cite pasal trip ok?
memandangkan mase yg terhad disini!
now i kt lab.
actually ad klas ticketing,but tetibe cancelled!
jap g ade test!
business etique TEST!
wah,xbce bku la weyh!
takot!!!!!!!!!
haha..

and NOW,
let me story about what i x expect to happen.
after blek dr cti,
kteowg makin rapat n sgtlah rapat!
xtaolah npe.
nk tao??
sye blikn dy MS YUMMY!
n dy ske sgt!
hehe..
n sye wt 1 video pengakuan jjr khas tok dy!
n hampir setiap hari dy tgk!
dpn sye okae??
malulah saye!
haha.
n 2 last nyte i think,
she asked me.
why i love her?
n like i told before, i also dunno why i love her.
but she really want me to answer.
then i told her,
blablabla n bla...
hahah..
then i asked her,
why she love me,
then she said that .........................
haha..SECRET!
only me n her know!
haha..
if anyone want to know,pls see me okae??
hahah
i thoght i can do what i want to do to her,
but i think i can't.
why??
because sye da syg sgt kt awklah!
hehe.



adeq..
as long as i breath,i will taking care about u n love u.
if 1 day i no longer can breath,
PLS take care or urself like i care bout u.
if 1 day no msg from me,
do text me bcoz i afraid that i will forget bout u.
but for sure now,
u alwez in  my mind.
every second,minute,hour,day,year!
=)

p/s: thnx 4 the kit kat! sgup ek ajak ika yg nga skt 2
semate2 nk bli kit kat.
naseb baek mkck 2 xbg bli sekotak,
klu x memg adq da kne ngn akq.
coz bli kit kat smpi sekotak!
n thnx buat milo tapoka.
sedat sgt!

n thnx 4 being my sis!
ilysdm!





No comments:

Post a Comment