ipoh-lumut-pangkor

bgn pagi2 mama da bising soh mandi.
mama kate umah wan cia banjir.
so aku dgn mamai ag nie bgn tros mandi.
then pas aku mandi air semakin slow n xd.
then aku naek ats.
upenye kt atas da banjir da.
paip kt syiling bocor.
abeh kt atas basah.
aku tlg lah clearkn air jgn bg bertakung.
then aku turun n tdo.
ngntok sgt coz smlm tdo kol 4.30 pg.
aku xsedar kol bpe wan cia n family g jitra.
aku bgn2 je tros mam n siap2 nk g pangkor.
dlm kol 11 kteowg grk g jeti lumut.
sepanjang perjalanan aku tdo dgn nyenyaknye.
uuhhuhu..
tao2 da smpi jerk.haha.
then ijam g cr parking.
oleh krn feri kol 3.45 n kteowg cmpi kol 1.45.
feri 1.45 da terlepas.
then kteowg g mam nasi beriani dlu.
sedap gler!
haha.
pas2 solat n membuang pape yg patut.
then 3.45 naik lah feri ke pangkor.
cmpi pangkor check in n g bandar.
xku sangke pangkor rupenye xd la bez mane.
bandar pown cm xidop jerk.
tp xpela.
pengalaman g pangkor.xnah g b4 nie kn.
huhu.
aku pown bli la ikan2 + sotong + mcm2 lah.
n bli t-shirt 1.
sbb t-shirt 2 smart! hehe..
then balik banglo yg laen g swimming pool mandi.
aku lak dok je kt umah sbb mls nk join.
mlm 2 g mam.
aku mam chcken wing.
sbb menu yg ad xmenarik lgsg!
da la klu amek pape pown semua rm10!
so amek je la chcken wing 2.
pas mam blek bilik n tdo.
huhu.
da xtao nk wt pe ag.
jalan terbaek adlh tdo!

No comments:

Post a Comment