miss him..

kadangkala kita rindu pada mrk yg bkn milik kte.
kadangkala kite teringat pd mrk yg bkn lg hak kte.
knpe yea.
adakah dia juga rasa ape yg ku rasa?
erm.. tah la.
tapi..
npe mesti aku dibabitkan dlm pergaduhan dy.
adakah aku yg slh krn menolak dia?
adakah keputusan yg aku wt btol utk hnye menjd kwn kpdnye..
kadangkala aku rindu pd persahabatan yg akrab dahulu.
tiada lgkah persahabatan seperti itu antara aku dan dy?
jika dy ade kekasih,adakah aku xbleh menjd kwn kpdnye??


oh kawan..
ku merindukan persahabatn kte yg akrabdahulu.
ku sering teringat saat dikau menghantar ku ke PLKN.
ku sering terbayang saat kte bersama.
ku sering terimbau kenangan kte bersama.
kte kongsi segala suka dan duka.
segalanya kte kongsi bersama.

oh sahabatku.
ku harap dikau sentiasa bhgie bersama sidia yg tersyg disisi.
ku mengharapkn dikau menjge sidia dgn baek.
ku taw kau seorg yg bertggjwb.
ku mengharapkan hnye yg terbaek utk mu wahai sahabatku..

No comments:

Post a Comment