kesedihan.

lama dah xtulih kat blog nie.. bz la. byk assgmnt nk submit. keje pun byk ak. tp alhamdulillah byk da setel tp byk ag yg xsetel. last week trip group ak. madam berpuas ati. memg teowg wt the best tok dptkn yg THE BEST! and kteowg mem dpt. Alhamdulillah. mgu nie trip ag.last trip 4 this sem. yeay! hehe. xsba nk g trip. nk mam ikan bakar! hehe..

tapi..
tetibe malam nie aku teringat arwah angahku semasa seseorg memutarkan lgu PELANGI PETANG oleh sudirman. aku tetibe rase sebak n sedih. then aku ukak tribute yg diwat oleh arwah. sedey cgt aku rase. aku tetibe nanges. aku da xtahan cgt da. aku syg sgt kt arwah. skrg pown masih xleh trime ag die pergi.xtaw la npe. hurm. da lme da aku xnanges pasal arwah nie. aku tahan sbb aku xnk dy terseksa kt sne.tp kali nie aku betol2 xthn.aku harap arwah tenang disana. aku sentiasa mendoakn semoga arwah berada dikalangan org yg beriman. Amin.

No comments:

Post a Comment